Bengang 10 Tahun Minum Air Berkarat di Selangor, Lelaki Ini Tekad Buat Sesuatu.. Hasilnya Mmg Padu..


Siapa yang tak sakit hati bila buka paip air, air yang keluar berwarna merah. Ia menandakan betapa banyak karat terkandung dalam air yang masuk ke rumah penduduk di Selangor.

Malah yang membimbangkan banyak penyakit kritikal boleh terjadi terutamanya kepada kanak-kanak apabila menggunakan air yang berkarat ini.

Paip bekalan air yang berpuluh tahun usianya tidak diganti, selalu pecah dan berkarat. Buktinya banyak kejadian terputus bekalan air akibat paip pecah dan setiap kali paip pecah, kekotoran, bakteria, tanah, karat atau logam berat masuk ke dalam sistem air yang menyebabkan air berkeladak dan keruh. Apabila paip pecah di sana sini di Selangor sebanyak beribu kali setahun, jumlah keladak dan kotoran yang masuk ke dalam sistem bekalan air, boleh dibayangkan banyaknya.

Tak Dpt Bayangkn Bagaimana Karat Ini Masuk Dalam Perut Anak Kecil Anda 


Lelaki Ini Kongsi Tips Selesaikan MAsalah Air Karat Dgn Pantass

Tidak ada cara lain lagi untuk selesaikan masalah air karat di Selangor. Beribu aduan dah dibuat. Tapi tiada tindakan yang sewajarnya dibuat oleh pihak bertanggungjawab. Jadi lelaki ini telah kongsikan 2 tips "CONFIRM" setel masalah


1. Pasang Penapis Air Coway Outdoor - Ini sangat penting untuk menapis segala kekotoran dari paip utama. Dapat melindungi tangki air rumah yang digunakan seharian seperti mandi dan basuh baju.



2. Pasang Penapis Air Coway Indoor - Air yang keluar dari penapis air Coway Indoor ini boleh terus diminum tanpa dimasak seperti mana yang dilakukan sebelum ini. Dapat menjimatkan tong gas. Ia selamat digunakan oleh kanak2 dan orang tua.

Lelaki ini berkata, "Nak pasang 2-2 boleh. Pasang salah 1 pun boleh. Janji WAJIB pasang bagi melindungi air berkarat masuk kedalam rumah kita. Sayang anak isteri kenelah pakai penapis air Coway. Memang terbaik dan mendapat Anugerah Platinum Trusted Brands 2019".


Pasang Segera Penapis Air Coway di Rumah Anda Bagi Melindungi Anak & Isteri Dari Penyakit Kronik



Berminat Untuk Mendapatkan Penapis Air Coway Dengan Segera 

Untuk tempahan, hubungi En. Saiful, Pakar Penapis Air Selangor di talian 013 - 250 4296

atau terus KLIK LINK tertera untuk menghubungi melalui talian whatsapp di www.wasap.my/60132504296/Coway.Penapis.Air.Selangor


Pemasangan seawal 3 hari. Penghantaran adalah PERCUMA.

Dapatkan Special Free Gift jika order hari ini.


Comments

Post a Comment